Terex-Demag AC 50-1 / 2005r.

  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305
  • 20151125_123305

Dane podstawowe

Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Polska - Rogowiec
Udźwig: 50 ton

Podwozie

Silnik Mercedes
Skrzynia biegów: ZF
Napęd: 6x6x6
Opony: 14.000 R25
Przebieg: 89.000km
Motogodziny: 7.000 mh

Nadwozie

Silnik: nie dotyczy
Motogodziny: 12.9000 mh
Wysięgnik: 40m
Przedłużka: 17m
Zblocza: 3 rolkowe, bombka
Przeciwwaga: Stała, 9 ton

Dodatkowe informacje:

TEREX-DEMAG AC 50-1 wyprodukowany w 2005 roku to znakomity przykład inżynierii i wydajności w dziedzinie żurawi samochodowych. Pojazd ten łączy w sobie potężne parametry z precyzyjnym wykonaniem.

Podwozie – siła i wytrzymałość

Pojazd TEREX-DEMAG AC 50-1 wyposażony w silnik marki Mercedes to maszyna wykonana z myślą o niezawodności i wydajności. Wspomniany silnik znany z doskonałej wytrzymałości jest sercem pojazdu i dostarcza niezbędnej mocy do wykonywania najcięższych zadań w różnych warunkach pracy. Jest to dowód na to, że wybór silnika marki Mercedes w tej kategorii miał na celu dostarczenie najwyższej jakości i sprawności. Kluczową rolę w tej dynamice odgrywa również skrzynia biegów ZF uznawana za jedną z najlepszych na rynku oraz system napędowy 6x6x6, który oferuje doskonałą sterowność i wszechstronność. Taka kombinacja umożliwia pojazdowi pracę w różnych warunkach terenowych– zarówno na twardych nawierzchniach, jak i w trudniejszym terenie, gdzie wymagana jest dodatkowa trakcja i stabilność.

Opony 14.000 R25 wybrane dla tego modelu zapewniają doskonałą przyczepność i trwałość. Są one konstruowane z myślą o wytrzymywaniu ogromnych obciążeń, co świadczy o solidności i wytrzymałości całego pojazdu. Oznacza to, że żuraw jest przystosowany do długotrwałego użytku w najbardziej wymagających warunkach pracy.

Nadwozie – precyzja i wielofunkcyjność

Wysięgnik o długości 40 metrów oraz przedłużka 17 metrów w żurawiu TEREX-DEMAG AC 50-1 są kluczowymi elementami, które umożliwiają precyzyjne i elastyczne manewrowanie ładunkiem. Wysięgnik tej długości w połączeniu z przedłużką zapewnia duży zasięg działania i wyjątkową wszechstronność.

Konstrukcja wysięgnika została zaprojektowana tak, aby zminimalizować ryzyko odkształceń pod obciążeniem, co pozwala na stabilne i pewne przenoszenie nawet w najbardziej skomplikowanych scenariuszach. Dodatkowa przedłużka pozwala na dalsze dostosowanie długości wysięgnika do konkretnych potrzeb, umożliwiając np. pracę w trudno dostępnych miejscach.

Pojazd jest także wyposażony w 3-rolkowe zblocza oraz bombkę, co dodatkowo zwiększa precyzję i kontrolę podczas operacji podnoszenia. Te elementy zwiększają równowagę i stabilność ładunku, minimalizując ryzyko wibracji i niekontrolowanych ruchów.

Stała przeciwwaga o masie 9 ton jest kolejnym kluczowym aspektem, który zapewnia stabilność i bezpieczeństwo przy każdym podniesieniu. Jest to szczególnie ważne w sytuacjach, gdy wymagane jest podnoszenie ciężkich obiektów na znaczną wysokość.

12.900 motogodzin nadwozia świadczy o niezawodności i długotrwałości całego pojazdu. Niska liczba motogodzin nie tylko dowodzi trwałości konstrukcji, ale także sugeruje, że żuraw był regularnie serwisowany i utrzymany w dobrym stanie. Oznacza to, że potencjalny nabywca może oczekiwać, że pojazd będzie nadal służył efektywnie przez wiele kolejnych lat.

TEREX-DEMAG AC 50-1 / 2005R to dobry żuraw samochodowy, który łączy dobre udźwigi, precyzję i wszechstronność. Wyposażony w najwyższej jakości komponenty i zbudowany z myślą o trwałości, jest idealnym wyborem dla każdego, kto potrzebuje niezawodnego rozwiązania do podnoszenia i przemieszczania ciężkich ładunków. W połączeniu z imponującym udźwigiem 50 ton, AC 50-1 jest prawdziwym majstersztykiem inżynierii, gotowym sprostać najbardziej wymagającym zadaniom.