Terex-Demag AC 50-1 / 2005r.
Dane podstawowe
Rok produkcji: | 2005 |
Lokalizacja: | Polska - Rogowiec |
Udźwig: | 50 ton |
Podwozie
Silnik | Mercedes |
Skrzynia biegów: | ZF |
Napęd: | 6x6x6 |
Opony: | 14.000 R25 |
Przebieg: | 89.000km |
Motogodziny: | 7.000 mh |
Nadwozie
Silnik: | nie dotyczy |
Motogodziny: | 12.9000 mh |
Wysięgnik: | 40m |
Przedłużka: | 17m |
Zblocza: | 3 rolkowe, bombka |
Przeciwwaga: | Stała, 9 ton |
Dodatkowe informacje:
TEREX-DEMAG AC 50-1 wyprodukowany w 2005 roku to znakomity przykład inżynierii i wydajności w dziedzinie żurawi samochodowych. Pojazd ten łączy w sobie potężne parametry z precyzyjnym wykonaniem.
Podwozie – siła i wytrzymałość
Pojazd TEREX-DEMAG AC 50-1 wyposażony w silnik marki Mercedes to maszyna wykonana z myślą o niezawodności i wydajności. Wspomniany silnik znany z doskonałej wytrzymałości jest sercem pojazdu i dostarcza niezbędnej mocy do wykonywania najcięższych zadań w różnych warunkach pracy. Jest to dowód na to, że wybór silnika marki Mercedes w tej kategorii miał na celu dostarczenie najwyższej jakości i sprawności. Kluczową rolę w tej dynamice odgrywa również skrzynia biegów ZF uznawana za jedną z najlepszych na rynku oraz system napędowy 6x6x6, który oferuje doskonałą sterowność i wszechstronność. Taka kombinacja umożliwia pojazdowi pracę w różnych warunkach terenowych– zarówno na twardych nawierzchniach, jak i w trudniejszym terenie, gdzie wymagana jest dodatkowa trakcja i stabilność.
Opony 14.000 R25 wybrane dla tego modelu zapewniają doskonałą przyczepność i trwałość. Są one konstruowane z myślą o wytrzymywaniu ogromnych obciążeń, co świadczy o solidności i wytrzymałości całego pojazdu. Oznacza to, że żuraw jest przystosowany do długotrwałego użytku w najbardziej wymagających warunkach pracy.
Nadwozie – precyzja i wielofunkcyjność
Wysięgnik o długości 40 metrów oraz przedłużka 17 metrów w żurawiu TEREX-DEMAG AC 50-1 są kluczowymi elementami, które umożliwiają precyzyjne i elastyczne manewrowanie ładunkiem. Wysięgnik tej długości w połączeniu z przedłużką zapewnia duży zasięg działania i wyjątkową wszechstronność.
Konstrukcja wysięgnika została zaprojektowana tak, aby zminimalizować ryzyko odkształceń pod obciążeniem, co pozwala na stabilne i pewne przenoszenie nawet w najbardziej skomplikowanych scenariuszach. Dodatkowa przedłużka pozwala na dalsze dostosowanie długości wysięgnika do konkretnych potrzeb, umożliwiając np. pracę w trudno dostępnych miejscach.
Pojazd jest także wyposażony w 3-rolkowe zblocza oraz bombkę, co dodatkowo zwiększa precyzję i kontrolę podczas operacji podnoszenia. Te elementy zwiększają równowagę i stabilność ładunku, minimalizując ryzyko wibracji i niekontrolowanych ruchów.
Stała przeciwwaga o masie 9 ton jest kolejnym kluczowym aspektem, który zapewnia stabilność i bezpieczeństwo przy każdym podniesieniu. Jest to szczególnie ważne w sytuacjach, gdy wymagane jest podnoszenie ciężkich obiektów na znaczną wysokość.
12.900 motogodzin nadwozia świadczy o niezawodności i długotrwałości całego pojazdu. Niska liczba motogodzin nie tylko dowodzi trwałości konstrukcji, ale także sugeruje, że żuraw był regularnie serwisowany i utrzymany w dobrym stanie. Oznacza to, że potencjalny nabywca może oczekiwać, że pojazd będzie nadal służył efektywnie przez wiele kolejnych lat.
TEREX-DEMAG AC 50-1 / 2005R to dobry żuraw samochodowy, który łączy dobre udźwigi, precyzję i wszechstronność. Wyposażony w najwyższej jakości komponenty i zbudowany z myślą o trwałości, jest idealnym wyborem dla każdego, kto potrzebuje niezawodnego rozwiązania do podnoszenia i przemieszczania ciężkich ładunków. W połączeniu z imponującym udźwigiem 50 ton, AC 50-1 jest prawdziwym majstersztykiem inżynierii, gotowym sprostać najbardziej wymagającym zadaniom.